На українському ринку не проблема купити резину різного типу під будь-яку марку автомобіля. Виробляється вона десятками брендами з різним статусом, від чого залежить також її ринкова вартість. Сьогодні розглянемо особливості дорогих та дешевих шин, та дізнаємося, як правильно під них підбирати колісні диски.
Преміальні шини
Резина Premium-класу виділяється за багатьма показниками. Виготовляється вона з відбірної сировини із застосуванням унікальних технологій, які провідні шинні компанії розробляють у власних лабораторних центрах.
Кожен етап виробництва перебуває під ретельним контролем. Всі нові моделі, перш ніж піти на продаж, проходять тестування на спеціально підготовлених полігонах. Екзаменаторами виступають незалежні експерти і відомі в минулому автогонщики – вони краще за будь-кого знають, якими властивостями повинні володіти покришки.
За рахунок перерахованих вище аспектів пояснюються і високі ринкові ціни на резину Premium-класу. Однак, заплативши за шини Michelin, Goodyear, Pirelli, Bridgestone або Continental дорожче, взамін водії отримують:
- відмінну курсову стійкість у будь-яких погодних умовах;
- укорочений шлях на слизькій, засніженій, сухій або мокрій дорозі;
- якісну резину, яка економніше витрачає паливо;
- міцні покришки, які витримують максимальні навантаження;
- тиху комфортну їзду з мінімальним рівнем шумності з-під коліс;
- стильну зовнішність автомобіля – особливо, якщо встановити під такі шини диски зі сплавів алюмінієвих матеріалів.
Покришки середнього сегменту
Автомобільну резину купити з середньої категорії сьогодні можна достатньо високої якості. У цьому сегменті більшість виробників репрезентує багатий на різні ресурси азіатський регіон. Бренди з Японії, Південної Кореї, Тайваню та Китаю навчилися це правильно використовувати, і поступово підтягуються до лідерів світової шинної індустрії.
Особлива увага при виробництві покришок приділяється зчіпним властивостям, а також:
- зменшенню загальної ваги шин, що покращує маневреність;
- зниженню опору коченню для мінімізації витрати палива;
- зміцненню боковин, щоб повороти проходились більш впевнено і плавно;
- гальмівним якостям на будь-якому дорожньому покритті влітку і взимку.
Багато шинних брендів середнього сегменту є партнерами відомих виробників автотранспорту різного типу. Їхні вироби входять до первинної комплектації нових моделей, що підтверджує довіру та високу якість покришок. При цьому ціни – набагато нижчі, якщо порівнювати з шинами елітних компаній.
Бюджетний (економ) клас
Тут зібрані бренди, які не можуть похвалитися крутими розробками, але мають в асортиментах чимало вартих до уваги моделей. Так, інтенсивну експлуатацію та суворі їздові умови їхні покришки можуть не витримати. Проте говорити, що бюджетні скати купувати категорично не можна, також не варто.
Багато цих компаній входять до складу крупних шинних концернів. В процесі виробництва вони користуються технологіями своїх «господарів», але ключову різницю в якості продукції роблять низькосортні компоненти резинової суміші.
Дешеві шини купити можна водіям, які рідко виїжджають за межі населених пунктів. Часто їх також обирають для їзди по розбитих дорогах, щоб не псувати на них дорогу резину.
Купити диски під шини з будь-якого сегмента потрібно з урахуванням двох факторів – сезонності та їздових умов. Для літа та рівних доріг краще встановлювати литі ковпаки, які легші по вазі і мають привабливу зовнішність. Взимку і на розбитих покриттях бажано використовувати міцні сталеві диски – вони дешевші по ціні і значно витриваліші.